VÄLKOMMEN TILL MIN SIDA


tisdag 2 mars 2010

Gitarrer & Bas, Trummor & hat

En underbart härlig dag.
Fortfarande sjuk, men vad gör väl det!? Isak är på dagis och jag och Adam är hemma och busar. Nu har han börjat prata!! Låter så gulligt så, säger mamma, Isak och där. Pekar konstant på alla lampor och säger Där!

Snart ska vi hämta storebror, tänkte va ute en stund. Ska elda upp lite tidningar om Adam sköter sig. Det rasar så från taken så jag vill gärna ha full koll på barnen hela tiden.
Nu ska jag ringa Malin och höra om hon kan klippa topparna på mig. Måste göra mig lite snygg inför dopet på lördag. Vi ska även träffa prästen idag och gå igenom allt.

På torsdag ska jag in till Monica och spela alfapet.

Nu ska jag koka en kopp kaffe och lyssna på "Hästpojken- Gitarrer & Bas, Trummor & hat" Lyssna på den om ni inte hört den. Svajnbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar