VÄLKOMMEN TILL MIN SIDA


torsdag 18 mars 2010

Två barn och Tre katter

Igår gav Isak bort sin napp till grisen i mariebersskogen. Jaja tänkte jag, det går väl tills vi kommer hem. Men nääh, Isak gick och la sig igår utan, OCH SOMNADE! Dock hade han med sig sin nya favorit sak. En gammal stolsdyna som jag brukar ha liggandes i bilen, ifall det skulle bli nåt med bilen när jag är ute och åker.
Åter igen, Jaha, det går tills han vaknar inatt, då kommer han vilja ha nappen. Men icke!!!
Idag när pappa kommer hem väntar en present till honom. Det efterlängtade Spiderman påslakan settet!

Adam har druttat omkull och fått en blåtira. Stackarn! Men han är glad ändå. han reser sig mot allt han kommer åt, släpper taget och faller. Passam är rätta ordet.

Idag är Isak på dagis och det passar inte Adam. Han gnäller och gnäller när han inte är hemma. De börjar bli mycket beroende av varanndra. När Adam sover middag frågar Isak efter honom tusen gånger och allt för ofta går han in och väcker honom.

NEJ! Mamma tänkte passa på och duscha! Eller besöka toaletten utan två barn och tre katter som kollar på mig.

Veckorna går fort, Snart helg igen. På lördag ska vi på kalas till min kusin som fyller år.

13.40 idag är det vaccination som gäller. Passar det tar vi en sväng till Lindfors efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar