VÄLKOMMEN TILL MIN SIDA


onsdag 13 april 2011

Rotmos och fläsklägg


För första gången i mitt liv håller jag på att laga rotmos och fläsklägg. vi får se hur det går. Hoppas hoppas att det blir gott.

Har varit ledig två dar nu så nu blir det att jobba andra helgen på rad. Dont like it.

Idag har äntligen Isak lärt sig cykla. Som jag har försökt! Men nu blev det av, så ikväll väntar ännu en tur runt området här hemma. Gött gött.

Åh herre gud tror jagska ta och påskpynta i morgon efter jobbet. Älska påsken!! På långfredan är det mat hos mamma och pappa, som jag längtar! Måste köpa påskbrev också så barnen kan dra in lite godis till mor! Kanske väntar även en fin blomsterbukett från min sambo! Skulle va trevligt...

Väntar på att isen ska gå upp på Gapern så vi kan ta premiärturen med nya båten. Längtar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar