VÄLKOMMEN TILL MIN SIDA


fredag 5 mars 2010

Hektisk dag igår. men jag fick mycket gjort och somnade gott. Snart bär det av in till stan. Ska hälsa på Charlotte och Lova. Adams dopklänning väntar där. Eller Adams, den är 100 år gammal så det är några fler som är döpt i den, bland annat jag. Ikväll ska jag till försammlingshemmet och duka och göra i ordning inför morgondagen. Måste även kolla upp barnens kläder som dom ska ha så det är tvättat.

Nu är det bara att hoppas att vi klarar oss från magsjuka och vattkoppor som härjar på dagis.

Nu längtar jag efter våren. Börjar bli liiite långtråkigt i Svede. Väglaget har inte varit det bästa så jag vill inte åka iväg i onödan. Har dragits med en förkylning nu i en vecka och känt mig döende. Fruktansvärt trött på det nu. Hinner inte vila och bli frisk. Men på söndag då banne mig ska jag vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar