VÄLKOMMEN TILL MIN SIDA


måndag 8 mars 2010

MÅNDAG

Så då, då var dopet över. Det blev mycket lyckat. Stor tack till alla som var med.
Tyvärr fick hälfen av dom inbjudna förhinder. Tråkigt, men så är det. Men det var trevlig ändå, många som kom hade jag inte träffat sedan jul. Och vissa var det ännu längre sen.
Adam spexade i kyrkan och Isak skötte sig utmärkt. Mor och Far var mycket stolta.

Väl hemma igen blev det soffläge och TV, melodifestivalen. En kebabpizza slank också ner. Adam krånglade hela natten, det blev nog lite för mycket för honom. Men jag tog sov morgon till 10 igår.

Har fortfarande ont i halsen så det blir att ta det lugnt ännu några dagar.

Adam började resa sig utmed möbler igår, så nu får man va på sin vakt!! Kör även fram till bordet och plockar ner det som han når. Mamma säger att han är lik mig, så jag får väl igen nu.

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar